joi, 27 martie 2008

Psalmul 4

Traducerea Cornilescu

Către mai marele cântăreţilor. De cântat pe instrumente cu coarde.
Un psalm al lui David.

1. Răspunde-mi, când strig Dumnezeul neprihănirii mele: scoate-mă la loc larg, când sunt la strâmtorare! Ai milă de mine, ascultă-mi rugăciunea!

2. Fiii oamenilor, până când va fi batjocorită slava mea? Până când veţi iubi deşertăciunea, şi veţi umbla după minciuni?

3. Să ştiţi că Domnul Şi-a ales un om pe care-l iubeşte: Domnul aude când strig către El.

4. Cutremuraţi-vă, şi nu păcătuiţi! Spuneţi lucrul acesta în inimile voastre când staţi în pat: apoi tăceţi.

5. Aduceţi jertfe neprihănite, şi încredeţi-vă în Domnul.

6. Mulţi zic:”Cine ne va arăta fericirea?” Eu însă zic: ”Fă să răsară peste noi lumina Feţei Tale, Doamne!”

7. Tu-mi dai mai multă bucurie în inima mea, decât au ei când li se înmulţeşte rodul grâului şi al vinului.

8. Eu ma culc şi adorm în pace, căci numai Tu, Doamne, îmi dai linişte deplină în locuinţa mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu