duminică, 5 octombrie 2008

O vacanta de vis

Asa a fost pentru Lorena vizita la bunici, in satul Cioca-Boca, la peste 30 kilometri departare de Iasi, Moldova. Nu a contat ca au fost zile posomorate si ploioase. S-a bucurat de fiecare clipa petrecuta acolo. Si-a inveselit bunicii in fiecare seara:



In momentele in care ploaia se oprea, tasnea afara, pe ulitele satului:



Si mai tot timpul era prin preajma animalelor. Aici, mangaie manzocul verisorilor ei:



Si cand desena, tot animale vroia sa faca:



Si-a revazut nepotelele de la Iasi, cea din poza fiind mai mare ca ea cu 2 ani :p :



Tot sesul era al ei (zona asta se numeste "la broscarie"):



A asistat la datul oilor in strunga, impreuna cu Beni, cel mai mic verisor al ei, dar mai mare ca ea (lorena este cea mai mica nepotica a bunicilor):





Aceasta poza e "miscata" insa am ales sa o postez pentru ca imi place postura, cea a unui cioban multumit de oile sale:



A exasperat pisica bunicilor de cate ori a reusit sa o prinda. Biata pisica, ajunsese sa nu se mai dea jos de pe garduri si acoperis...:




A fost pentru o zi la gradinita satului. Verdictul a fost clar: i-au placut copiii insa nu i-au placut gradinita si "dotarile".



S-a distrat de minune plimbandu-se cu caruta:



A fost incantata sa gaseasca papadii acolo, la noi s-au trecut de mult:



S-a maimutarit in toate felurile:



A prins broscute, spre disperarea localnicilor care le cred otravitoare:



Si-a studiat in detaliu una dintre nepotele.



Si s-a bucurat din plin de singura zi cu soare ...




... fiind si ultima zi petrecuta la bunici. Urma sa ajunga la Bucuresti, la alti verisori... :



------------

Cu drag, taticul ei care i-a dus dorul in toata aceasta perioada.

P.S.: Articol supervizat de sotie. :D

6 comentarii:

  1. Tot acest slideshow trebuia sa inceapa, inevitabil, cu poza bunicilor insa sotia mi-a spus ca intentioneaza sa o foloseasca intr-un articol separat, despre ei.

    RăspundețiȘtergere
  2. credeam că nu voi mai fi geloasă pe copilul meu. poate de-acum înainte.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pot sa spun ca n-am asteptat degeaba...cu adevarat albumul a fost senzational...si...si eu prefer poza miscata...dar imi place si aia cu oile ...
    Dor mi-e de plaiurile noastre romanesti...Nu le-am vazut din 1981...
    God bless!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunata vacanta pentru scumpica de Lorena si multe a invatat ea din toate astea si sufletelul ei s-a umplut cu ceva atat de consistent.Ferice de copiii care mai au bunici la ...satele noastre, de oriunde ar fi ele. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. oare de ce sunt asa dulci copilasii?

    RăspundețiȘtergere
  6. Copilăria este mereu minunată! Cu frumuseţea şi inocenţa ei.
    E grozav că ai facut aceste fotografii. Pentru că imortalizează o vârstă cu care nimeni nu se va mai întâlni vreodată....
    Toate sunt frumoase, dar mie mi-a plăcut mult aceea în care spui că se "maimuţăreşte". Când eşti matur, îţi mai poţi permite astfel de poze hazlii? Te temi să nu devii caraghios. Copiii însă, sunt atât de dragălaşi!
    Şi cea cu pisica (biata de ea!) şi cu căruţa...toate!
    Alex

    RăspundețiȘtergere