marți, 5 mai 2009

Lacramioare inflorite

Lăcrămioarele pe care le am în grădină s-au înmulţit şi au crescut unele chiar şi pe cărare. Am încercat să le protejez şi vreau să le mut la marginea pădurii din spatele grădinii. Acolo, în afara de câţiva toporaşi nu cresc flori pentru că au fost copăcei deşi care făceau umbră mare. Anul acesta am curaţat arbuştii care erau în plus şi-am lăsat în special cireşii care răsăriseră singuri acolo.
Acum lăcrămioarele sunt înflorite şi -s tare delicate. Iar despre parfumul lor îmbătător ce să mai vorbim...




5 comentarii:

  1. Sunt atat de fragile si de frumoase ca ma emotioneaza de cate ori dau cu ochii de ele.
    Si tu esti o persoana deosebita, care gaseste frumusetea chiar in lucruri mai putin importante.Te invit sa-mi vizitezi blogul : http://albdemireasa.blogspot.com/ Sper sa-ti faca placere si astept parerea ta.

    RăspundețiȘtergere
  2. floricelele mele preferate...si pozele tale sint ceva nemaipomenit. Imi imaginez cum o sa fie la marginea padurii. Chiar locuiesti la marginea padurii?

    RăspundețiȘtergere
  3. Elena am vizitat blogul Albdemireasa si deja l-am pus la blogroll. Este o idee buna pentru astfel de evenimente deosebite.

    Rodica, da de fapt gradina unde locuiesc se continua cu un pic de padure. Acolo este o coasta foarte abrupta si au fost plantati salcami pentru consolidare. Ei au devenit copaci mari si-au format o padure adevarata si deasa pentru ca s-au inmultit. Din cand in cand mai trebuie taiati copacii si intinerita padurea. Cand infloresc salcamii (albi) este o spelndoare: parfumul si bazaitul albinelor ajunge pana in curte chiar daca gradina este destul de...lunga.
    Uite cateva poze facute de sotul meu aici:
    http://picasaweb.google.com/funlw65/Exped2#slideshow/5213167341881654946

    RăspundețiȘtergere
  4. SUNT GELOASA PE 'PADUREA TA', VREAU SI EU...

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt superbe! Minunate! O incantare pt vaz, pt miros, pt suflet....

    RăspundețiȘtergere