duminică, 28 iunie 2009

Psalmul 61

Traducerea Cornilescu

Către mai marele cântăreților. De cântat pe instrumentele cu corzi.
Un psalm al lui David.

1. Ascultă Dumnezeule, strigătele mele,
ia aminte la rugăciunea mea!

2. De la capătul pământului strig către Tine cu inima mâhnita și zic:
"Du-mă pe stânca pe care n-o pot ajunge,
căci este prea înaltă pentru mine!"

3. Căci Tu ești un adăpost pentru mine,
un turn tare împotriva vrăjmașului.

4. Aș vrea să locuiesc pe vecie în cortul Tau:
să alerg la adăpostul aripilor Tale.

5. Căci Tu, Dumnezeule, îmi asculți juruințele,
Tu îmi dai moștenirea celor ce se tem de Numele Tău.

6. Tu adaugi zile la zilele împăratului:
lungească-i-se anii pe vecie!

7. În veci să rămână el pe scaunul de domnie, înaintea lui Dumnezeu!
Fă ca bunătatea și credincioșia Ta să vegheze asupra lui!

8. Atunci voi cânta neîncetat Numele Tau
și zi de zi îmi voi împlini juruințele.

Amin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu