luni, 20 iulie 2009

Rosiile incarcate de rod

Anul acesta roșiile din grădina mea sunt încărcate cu roade uriașe. Până acum au avut apă din abundență de la ploile care au fost vara aceasta. Nu le-am udat decât când le-am plantat și câteva zile după aceea, pentru că nu a mai fost nevoie.
Nu le-am stropit cu absolut nici o substanță chimică, doar le-am prășit, copilit, legat (pe unele doar).
Noi de când ne-am mutat la casă am hotărât ca să nu otrăvim grădina cu nici un fel de substanță chimică. Astfel știm că legumele și fructele noastre sunt sănătoase 100% . Destul mâncăm chimicale în orice produs pe care îl cumpărăm din magazine.
Nu ne interesează mărimea sau frumusețea legumelor/fructelor cât ne bucurăm să știm că sunt sănătoase pentru organism.
Despre legatul roșiilor știu de la cineva mai în vârstă de aici care mi-a spus că în grădina lor de trei generații, (ea, mama si bunica ei), nu au legat vreodată roșiile. Le lasă așa cum cresc ele și se întind pe pământ. În anii trecuți când la nimeni nu se făceau roșii ea avea recoltă bogată.
Anul acesta am lăsat și eu unele roșii nelegate și tocmai ele parcă au pătlăgelele cele mai mari. Dar vom vedea până la coacere.