luni, 28 septembrie 2009

Trandafiri portocalii

Nu mă interesează culorile politice și nici siglele partidelor.
Dar trandafirul nostru portocaliu este superb.
A avut ceva peripeții în timp. L-am gasit aici când ne-am mutat dar avea altă locație - era în grădinița de flori de lângă casă. Atunci când am tras apă, trecea țeava exact pe unde era el, de aceea l-am scos, așa mare cum era și l-am pus lângă fântână. Vreo doi ani a cam suferit dar apoi s-a înzdrăvenit.
Mâine vreau să iau mlădițe de la el ca să-l înmulțesc pentru că este singurul de culoarea aceasta.






6 comentarii:

  1. merita sa il imultesti ca arata foarte deosebit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Lia,
    daca le inmultesti nu ne faci un articol ilustrat despre procedura? Si eu as vrea sa inmultesc ceva trandafiri, insa am dubii in ceea ce priveste sansele mele de reusita...as fi curios tu cum faci.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ok, am gasit articolul despre inmultirea trandafirilor de aici, poti ignora commentul meu anterior :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Musli da, am pus cateva ramurele de trandafir pe care le-am protejat cu peturi de plastic carora le-am taiat partea de jos.

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna Huni,
    Despre inmultirea trandafirilor eu am scris anul trecut si am povestit acolo procedeul.
    Te rog sa citesti articolul
    http://lialorena.blogspot.com/2008/04/inmultirea-trandafirilor.html
    Dupa aceasta metoda eu am pus trandafirii si anul acesta. In general mi s-au prins aproape toti.
    Cred ca mai ai timp sa pui anul acesta (eu am pus cativa si saptamana trecuta) asa ca iti doresc succes.

    RăspundețiȘtergere
  6. Superba culoare au trandafirii tai Lia draga!

    RăspundețiȘtergere