joi, 31 decembrie 2009

Mamica mea draga a plecat la Domnul



A doua zi de Crăciun a plecat liniștită Acasă.
După ce mai bine de o lună a suferit mult.
Împlinise 86 ani și împreună cu tăticu a conviețuit 62 ani.
Au avut 10 copii, 45 nepoți, 13 strănepoți (ultimul a venit pe lume chiar în ziua înmormântării ei) și al 14-lea este pe drum.
Am iubit-o cu toții și nu o vom uita niciodată. Și ea ne-a iubit pe fiecare în parte și-i suntem recunoscători pentru dragostea cu care ne-a crescut și pentru educația pe care ne-a dat-o.
L-a iubit pe Domnul din tinerețea ei și acum știm ca a plecat la El iar într-o zi ne vom întâlni cu toții acolo sus, chiar dacă acum, aici pe pământ a rămas un mare gol în lipsa ei.
Toți din familie suntem afectați de despărțirea pentru o vreme de ea dar cel mai mult cu siguranță este tăticu.
Mămică dragă știm că ne vom revedea în slavă!

12 comentarii:

  1. Dumnezeu să o odihnească întru Împărăţia Sa cerească!
    Sincere condoleanţe, dragă Lia!

    RăspundețiȘtergere
  2. A plecat intr-un loc incomparabil mai bun decat ce putea oferi pamantul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da asa este Ioan Alexandru dar despartirea tot doare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragă Lia, ştiu ce înseamnă această cumplită durere şi îmi pare foarte rău pentru mama ta şi pentru această despărţire chiar dacă este temporară. Eu l-am pierdut pe tatăl meu Erich când dânsul avea doar 47 de ani (nu ştiu dacă îţi aduci aminte de tata sau dacă l-ai cunoscut vreodată). Ca să poţi să-ţi imaginezi... eu am aproape 42 de ani... deci tata avea doar cinci ani în plus faţă de mine, atunci când a trecut în veşnicie în urma unui infarct miocardic.
    Dumnezeu să-ţi aline inima îndurerată şi să te mângâie cu dragostea şi bunătatea Sa !
    Mary îţi transmite toată compasiunea şi dragostea ei ! Suntem alături de tine !

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Tom si Mary pentru cuvintele voastre calde.
    Da mi-l aduc aminte pe tatal tau, eram in Dragos-Voda pe atunci, si stiu cand a plecat in vesnicie. Iata ce a mai trecut timpul...
    Va doresc binecuvantarea Domnului pentru familia voastra si pentru Mary trimit o imbratisare cu dragoste.

    RăspundețiȘtergere
  6. Desi mai tarziu, da-mi voie sa-ti prezint din suflet, Condoleante.Imi pare rau pentru pierderea suferita, dar sa nu ramai trista, caci intr-o zi ne vom intalni cu parintii si toti ceilalti dragi pe care i-am pierdut vremelnic...
    Dumnezeu sa te binecuvanteze cu multa pace!

    RăspundețiȘtergere
  7. Iti multumesc Elena pentru incurajari.
    Domnul sa fie cu tine!

    RăspundețiȘtergere
  8. Condoleanțe Lia! Dumnezeu să o odihnească pe mama ta! Și nouă ne-a murit o rudă apropiată în a doua zi de Crăciun...

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc Marilena.
    Dumnezeu sa te mangaie pe tine si familia ta pentru despartirea de cineva drag voua.

    RăspundețiȘtergere
  10. Domnul sa-ti mangaie inima Lia! Mamaie a plecat la Domnul a doua zi de Craciun in 2008. Ne-a durut, dar avem bucuria sa o stim langa Mantuitorul nostru. Cand citesc a doua epistola a lui Ioan, intotdeauna ma gandesc la ea. O femeie simpla de la tara dar o adevarata "Doamna" in credinta. Sunt convinsa ca asa a fost si mamica ta. Domnul sa va intareasca si sa va pastreze in dragostea Lui.
    Cami Iacob

    RăspundețiȘtergere
  11. Draga Cami iti multumesc pentru incurajari. Asa este, ne doare despartirea de cei mai dragi ai nostri dar in acelasi timp avem nadejdea revederii cu ei acolo sus, langa Domnul.

    Va doresc binecuvantarea Domnului la toata familia ta.

    RăspundețiȘtergere