luni, 29 octombrie 2007

Impresii din Anglia

Salutare,
Va trimit niste impresii din Anglia



Am fost la biserica Hillsong din Londra era Father's day si am filmat un pic programul din biserica. Diferenta foarte mare la Hillsong au avut un program in care au dansat copii pe melodia Dady cool, si s-a tinut un discurs de 30 min despre darnicie, oricum foarte organizati cand era vorba sa dai bani ...iti arata pe un ecran si in ce cont sa depui banii.
Seara am fost la biserica Baptista din Salisbury, aici erau doar vreo 10 persoane numai oameni de varsta a 3 -a ..mai era si o rusoiaca ratacita (probabil lucra in Salisbury). Diferenta a fost ca de la Hillsong nu am plecat decat cu coregrafia copiilor, iar de la Salisbury am retinut si o cantare si mesajul.






Am fost si la Stonehenge am stat toata noaptea ca dimineatza cand rasarea soarele fiind cea mai lunga zi din an, lumina trecea prin mijlocul pietrelor..dar din pacate a fost inorat. Aici erau numai ciudatenii de oameni si preoti pagani..iar in centru la pietre cand te apropiai mirosea numai a iarba. Trecea lumea si te intreba 'Soory mate do you have a pil?' Asa ca lumea nu numai ca nu se gandeste la Dumnezeu dar sunt afundati in paganism. Uni dansau de nu se mai opreau alti umblau cu toiag cu cap de berbec, sau cu coarne. Colegii mei ziceau..uite Satanele.

Am mai vizitat London Eye, British museum, London bridge.
Va trimit niste filmulete atasate si niste poze.





Poze gasiti la aceasta adresa:

http://picasaweb.google.com/andreiciucur

Numai bine,

Andrei Ciucur.

Un comentariu: