luni, 20 octombrie 2008

Flori de ghiveci inflorite in octombrie

Marea majoritate a florilor mele din ghivece sunt încă afară. Le-am mai lăsat ca să profite de zilele frumoase cu soare de octombrie, chiar dacă nopţile sunt cam răcoroase pentru ele.
Dintre cele care sunt afară, unele au înflorit acum în octombrie chiar dacă e mai frig.








Nu ştiu cum se numesc ele dar sunt frumoase.

Up date: "Anonim" m-a ajutat să aflu denumirea florilor albe.
Se cheamă Floarea Zefirului iar denumirea ştiinţifică este Zephyranthes candida Herb şi face parte din Familia Amaryllidaceae.
Îi mulţumesc frumos.

16 comentarii:

  1. Superbe flori! Primele ştiu că sunt begonii. Sunt nişte minunăţii în sute de tipuri. Aşa am citit. Cele albe sunt tare frumoase, dar nu le ştiu numele. O să vină iarna friguroasă şi trebuie să le încălzim şi pe aceste "frumoase".
    Multe bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt superbe!!!!!!!!dar mai postati imagini......

    RăspundețiȘtergere
  3. cele albe sint brinduse de toamna

    RăspundețiȘtergere
  4. Am cautat brandusa de toamna alba pe net si am gasit-o asemanatoare la floare dar frunzele sunt total diferite.
    Floarea mea de ghiveci are frunzele foarte subtiri cilindrice ca niste paie, ascutite la varf iar brandusa de toamna are frunzele inguste dar nu cilindrice.

    RăspundețiȘtergere
  5. si mie imi plac foarte mult florile dar nu de multa vreme dar acuma sant inebunita astept sa vina primavara sa imi cumpar niste muscate imi plac foarte mult si sunt rezistente.dar nu cred ca prea gasesc la florari.daca stie cineva sa imi spuna si mie de unde sa cumpar.

    RăspundețiȘtergere
  6. Muscate se gasesc si in piata de flori, am vazut acolo vara trecuta dar nu stiu daca sunt tot timpul. Eu le-am procurat facand schimb de flori cu vecinele, prietenele, cunostintele, etc.

    RăspundețiȘtergere
  7. mersi mult pentru raspuns chiar osa incerc sa ma duc acolo poate gasesc.

    RăspundețiȘtergere
  8. cele albe sunt floarea zafirului sau Zephyrantes

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc Anonim.
    Da am cautat pe net si asa este. Seamana la floare si frunza.
    Deci aceasta este denumirea: Zephyranthes candida Herb.

    RăspundețiȘtergere
  10. florile sant frumoase dar mai multe imagini

    RăspundețiȘtergere
  11. zephyrantes candida e o floare deosebita !! nu stiu de ce de un an nu mai infloreste.?
    daca stiti de ce si ma puteti ajuta ,va rog din suflet !!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Carmen am vazut ca floarea mea iarna, "moare" de tot (frunzele si tulpina) si in primavara da din radacina si apoi infloreste.
    Poate asta sa fie secretul - iarna trebuie sa se odihneasca din vegetatie.
    Daca altcineva cunoaste mai multe despre aceasta floare poate aflam si noi.
    Iti doresc succes!

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu am plantat bulbii de floarea zefirului in gradina..are ceva? Trebuie sa scot bulbii toamna? Multumesc!!

    RăspundețiȘtergere
  14. vreau si eu bulbi de flori daca aveti

    RăspundețiȘtergere
  15. @Adi, cu parere de rau iti spun ca iarna aceasta a inghetat floarea si n-a mai dat nimic din radacini. Pana acum a rezistat frigului dar anul trecut a fost o iarna tare geroasa.

    RăspundețiȘtergere