miercuri, 15 octombrie 2008

Gherghinele in octombrie

Vara când gherghinele de obicei înfloresc, ale mele erau ofilite din cauza secetei. Aşa că tocmai în septembrie odată cu ploile, şi-au revenit şi ele. Acum sunt o frumuseţe!

Dar am observat că anul acesta s-au modificat.
Singura pletoasă era aceasta roşie, care acum abia se desface.



Mai aveam şi alte culori - alb, roz, roşu cărămiziu - dar toate aveau floarea "fagure".





Acum aproape toate sunt pe cale de a deveni pletoase.



Ma uit la ele şi văd cât sunt de diferite faţă de cele de anul trecut.
Aveau petalele atât de "compacte" parcă erau acele ornamente de hârtie colorată ce se folosesc la sărbătorile chinezeşti.







Ele sunt frumoase şi aşa; dar mă gândesc: cum se vor schimba anul viitor?

2 comentarii:

  1. imi incerc norocul din nou...astea erau florile care rezistau in Petrosani cel mai bine...si buna mea mi le dadea me toate...

    RăspundețiȘtergere
  2. Rodica ma bucur ca-ti amintesti cu drag de vremurile cand erai in Romania.

    RăspundețiȘtergere