luni, 3 noiembrie 2008

Despre gradina mea

Prezentul articol este un răspuns la ultimul comentariu al domnului Androne.

Citat:
"Lia, eu asta impresie am că ai o minunăţie de grădină! Un rai al florilor! Numai frumuseţi ne arăţi aici..."


Din păcate însă nu este grădina pe care mi-o doresc. Avem un sol pietros, propice doar pentru viţă de vie, anumiţi pomi fructieri şi căpşuni. Cum se opresc ploile, pământul se usucă şi se întăreşte ca betonul, apa se scurge imediat "la vale" pe un strat argilos aflat la doar două cazmale adâncime.
De când ne-am mutat de la Bucureşti aici, la tatăl soţului, mă chinui să scap de pietrişul din grădină, adunându-l bucată cu bucată din primăvară până în toamnă.




Am "asfaltat" toate aleile cu pietrişul adunat aşa şi am mai făcut şi o grămadă mare care creşte de la an la an. Sperăm să fie utilă la construirea temeliei unei căsuţe modeste, cândva.




Mulţumim Domnului că măcar primăvara ne putem bucura de splendoarea grădinilor de flori şi zarzavat. Pentru că vara, când vine seceta de obicei, le plangi de milă. Abia reuşesc să salvez câte ceva pentru zarzavatul de iarnă şi pentru poze.

Un comentariu:

  1. Multumesc pentru articol. Chiar daca locul este pietros, cata vreme dintre pietre cresc atatea frumuseti, inseamna ca "omul sfinteste locul"!
    Multa santate si bucurii!

    RăspundețiȘtergere