miercuri, 12 noiembrie 2008

Dovleacul urias

Sora mea a fost cu prietena ei în vizită la Napa cea mai mare podgorie din California din câte am înţeles, cu cramă şi restaurant proprii. Acolo la intrare era expus un dovleac uriaş cu care au făcut poze. Uitându-ne la mărimea lui ne vin în minte scenele din poveşti în care dovlecii se transformau în caleşti frumoase. (Acum fie vorba între noi, cu siguranţă uriaşul nostru este modificat genetic, de aceea consider că nu este bun pentru consum).


Lilly prietena sorei mele

Sora mea şi peisaje frumoase din zonă


Cine vrea să vadă poze cu podgoriile de acolo mai poate intra aici

3 comentarii:

  1. Faine peisaje! Fain şi dovleacul. Eu cred că-i bun de plăcinte. Faci la un ...regiment întreg! :-)
    Bine, bine, cu dovleacul mai înţeleg. dar eu aştept cu nerăbdare.... ridichea uriaşă! Aşa mult m-a fascinat pe mine povestea cu ridichea în copilărie. Am crezut-o 100%!Mă şi uitam în grădină: nu cumva o fi vre-o "năzdrăvană" de-asta pe acolo? :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Aici se face concurs ...cel mai mare dovleac...cindva viata in America era mai frumoasa ca acuma...

    Frumoase poze...
    Rodica

    RăspundețiȘtergere
  3. Alex cu modificarile astea genetice cat de curand apare si ridichea uriasa.

    Rodica vremurile se schimba... si nu in bine! Domnul sa fie cu noi!

    RăspundețiȘtergere