joi, 23 aprilie 2009

Psalmul 54

Traducerea Cornilescu

Către mai marele cântăreţilor. De cântat cu instrumentele cu corzi.
O cântare a lui David. Făcută când au venit Zifiţii să spună lui Saul:
"Ştiţi că David stă ascuns printre noi?"

1. Scapă-mă Dumnezeule, prin Numele Tău,
şi fă-mi dreptate prin puterea Ta!

2. Ascultă-mi rugăciunea Dumnezeule,
ia aminte la cuvintele gurii mele.

3. Căci nişte străini s-au sculat împotriva mea,
nişte oameni asupritori vor să-mi ia viaţa;
ei nu se gândesc la Dumnezeu.

4. Da, Dumnezeu este ajutorul meu,
Domnul este sprijinul sufletului meu!

5. Răul se va întoarce asupra potrivnicilor mei;
nimiceşte-i în credincioşia Ta!

6. Atunci îţi voi aduce jertfe de bunăvoie,
voi lăuda Numele Tău, Doamne, căci este binevoitor;

7. căci El mă izbăveşte din toate necazurile,
şi cu ochii mei îmi văd împlinită dorinţa privitoare la vrăjmaşii mei.

Amin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu