vineri, 10 iulie 2009

Trandafiri incandescenti

Acești trandafiri au înflorit pe un singur fir. Este prima lor "ispravă" pentru că este plantat de doar doi ani. Deși e tinerel, are "experiență" de viață, pentru că are și cele mai longevive flori.

Pe locul unde este plantat, am avut alt trandafir (plantat de fostul proprietar) pe care l-am mutat lângă fântână pentru că era în drumul unei conducte de apă. Era un trandafir grena, care de ani de zile își pierde treptat culoarea, de la o generație la alta, devenind tot mai roz. Bănuiesc că e altoit pe un buștean de măceș pentru că din butașul lui mai iese câte o coardă de "mărăcine". L-a învins "fiara" din el, însă își păstrează forma frumoasă de altădată. Am să postez poze și cu el.

trandafiri incandescenti

trandafiri incandescenti - closeup

6 comentarii:

  1. Frumosi trandafiri! Am si eu o tufa mare si mi-e tare draga.Cand infloreste arata ca un policandru.

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbi trandafirii.
    Te rog sa imi spui si mie(pas cu pas,daca se poate) cum ai facut sa treci lista de bloguri pe o alta pagina.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ah, e relativ simplu insa o expunere detaliata necesita si poze si atunci voi scrie un articol separat aici, pe blogul sotiei

    RăspundețiȘtergere
  4. De fapt, pentru oricine se descurca mai bine, "lista de blog-uri" nu este altceva decat un articol obisnuit la postarea caruia i-am schimbat data de publicare (stiti ca aveti aceasta optiune in momentul editarii). Am ales o data mai veche decat cel mai vechi articol de pe acest blog, pentru a fi la sfarsit, fara sa deranjeze pe vreun vizitator. Apoi, in sidebar am creat un gadget "HTML/Javascript" unde am trecut legatura catre articolul cu pricina.

    RăspundețiȘtergere
  5. In acest fel, lista poate fi oricat de mare, nu afecteaza viteza de afisare a paginilor de pe acest blog.

    Desigur, viteza de afisare depinde si de cate articole sunt afisate pe o pagina, cate poze sunt in ele, cate filme sau slideshow-uri...

    Este important ca vizitatorul sa nu se plictiseasca in timp ce asteapta "sa se termine de dat pagina" pentru ca va renunta sa mai citeasca o "carte" asa de greoaie.

    Plus ca mai sunt si alte detalii tehnice :) ...

    RăspundețiȘtergere
  6. Silvia,

    Te rugam sa renunti. Suntem impotriva inscrierii in astfel de directoare. Consideram ca autorii lor obtin trafic, page rank si tot ce rezulta din asta, pe seama muncii exclusive a altor bloggeri bine intentionati insa neavizati.

    De fapt, despre autorii a astfel de directoare avem o anumita parere, foarte clara, pe care nu o prezentam din respect pentru tine. Insa asta se intampla o singura data (desi esti la a patra insistenta).

    RăspundețiȘtergere