marți, 8 decembrie 2009

Unirea Republicii Moldova cu Romania, tot mai reala.

Incredibil articol aici: Unirea Republicii Moldova cu Romania, tot mai reala.

Scris de politologul rus, Stanislav Belkovski.

Parca din perspectiva asta nu mai este asa de rau ca a castigat Basescu, nu-i asa? Cu un presedinte manevrat de Moscova, asa cum ar fi fost Geoana, as fi considerat "Revolutia" ca inutila. Din Rusia ni s-au tras toate belelele ca popor.

Daca batalia s-ar fi dat intre Basescu si Antonescu, as fi votat clar pentru cel din urma (de unde reiese ca in primul tur pe Antonescu l-am votat). Desi nici Masoneria la carma Romaniei nu ma incanta. De fapt, imi repugna.

Ce sa zic, accept aproape orice impotriva reprezentantului Moscovei. Chiar si incredibila alegere de a-i vota din nou pe vechii securisti. Cine si-ar fi imaginat vreodata?

Desigur, aceasta reintregire a Romaniei Mari are si riscurile ei imense. Si unul din ele este o prezenta mai intensa a Moscovei in spatiul romanesc, tocmai prin faptul ca prin unire importam un numar mare de rusi naturalizati in Moldova. Si din articol reiese ca pe undeva, ar fi si una din variantele agreate de Moscova (cred ca nu le displace deloc crearea unei minoritati ruse cu prezenta in cele doua Camere - pardon, una singura de acum).

Actul de a-l vota pe Basescu s-ar putea sa fie ultima mea licarire de patriotism. Eu unul am obosit, e cazul sa imi vad doar de interesul familiei mele. Oricum sunt nesemnificativ...

Guta Ciucur Vasile (sotul Liei)

P.S. Ma ingrijoreaza tot mai mult cresterea vertiginoasa a numarului de masoni in randul intelectualitatii dar si a politicienilor romani. Si asta in conditiile in care inscrierea in organiztii secrete a politicienilor nostri e interzisa prin Constitutie (pe care desigur ca o vor modifica in concordanta). De fapt, lipsa de reactie e cea care ma ingrijoreaza...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu