sâmbătă, 5 februarie 2011

Apa bauta corect

De pe mail:

Dacă vom bea apă la timpul potrivit, aceasta îşi va spori eficacitatea ei pentru corpul uman.

- Două pahare de apă luate imediat după trezire, ajută la activarea organelor
interne.

- Un pahar de apă băut cu 30 de minute înainte de o masă ajută digestia.

- Un pahar de apă luat inainte de a face baie, ajută la scăderea tensiunii
sanguine.

- Un pahar de apă băut inainte de culcare, ajută la evitarea unui atac
cerebral sau de cord.

Faceţi cunoscute aceste informatii celor pe care ii cunoaşteţi.

Un cardiolog afirma că dacă fiecare dintre cei care citesc acest mesaj ar
informa alte 10 persoane, o viaţă va fi, cu siguranţă, salvată.

6 comentarii:

  1. fals mai ales ultimele..cele cu baia si cu atacul cerebral. daca bei apa te asigur ca nu iti scade presiunea sangvina ci din contra, creste. iar atacul de cord si cerebral survin din cauza exacerbarii tuturor functiilor in timpul somnului paradoxal, mai ales a functiei cardiace...

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant, am trimis articolul pe Facebook, sper sa il citeasca macar 10 oameni :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte interesant! Am primit si eu, pe mail, ceva interesant despre filtrarea apei prin congelare. Sunt atat de multe lucruri de aflat, de stiut...

    RăspundețiȘtergere
  4. Lia, eu beau apa numai cand imi trebuie,organismul meu ma sfatuieste cel mai bine. Nu-s de acord si nu am pus niciodata in aplicare asta cu 2 litri pe zi.
    Dupa cum am constatat, de o viata de om, tot ceea ce la un moment dat este considerat bun va fi infirmat mai tarziu dupa alte cercetari.
    Si,da...multa apa inseamna sa cresca tensiunea arteriala si nu sa scada.Tensiunea,oricum scade la dus sau baie calda fiindca se dilata vasele :).
    Te imbratisez si sper sa nu te superi pe mine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc pentru informatie,Am s+o preiau pe blogul meu si voi afisa linkul tau,
    O seara buna draga mea Lia!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Anonim multumim pentru informatii. Tocmai de aceea am postat aici pentru ca sa aflam si alte pareri.

    @Mihai si Alexandru de multe ori primim informatii utile asa ca e bine sa le impartasim si altora.

    @Elisa nu am de ce sa ma supar pe tine ba dimpotriva. Fiecare isi ingrijeste organismul cum crede ca e mai bine pentru el. Pentru ca fiecare dintre noi suntem unicat. Luam numai ce ni se potriveste.

    Elena cu mare drag!

    Va doresc tuturor o primavara binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere